..

Ännu en dag på DH.
Den moderna klassen var jättekul, bra lärare men jag kände inte riktigt något flyt.
Sedan ett långt hål som innehöll plugg, stretch, lunch & shopping på söder and chill i solen.
Och hej solen tar. Har en ful sportBH-bränna lagom till balen..
.. som ja är imorgon kväll.

Just nu är jag bara så trött. Orkar inte riktigt göra detta mer, det tar så oerhört mycket på krafterna.
Och jag känner mig så liten...

Ögonen fylls med tårar, det räcker nu..
All denna stress, press. Fyfan.

/ Nea ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

kom ihåg det vi sa på msn. du är otroligt bra, och det är det inte bara jag som tycker. <3

2008-05-27 @ 22:39:46
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0