Eskilstuna

Borde inte blogga nu, inte som jag mår..
För mycket är upp&ner; och jag frågar mig bara varför varför varför..

Men kort om dagen iallafall...
Otippat nog så spenderades dagen i Eskilstuna efter lite om och men.
Tillsammans med mamma&Bella så åkte jag dit och där träffade jag en sweeeet Sofie och även Eva-Marie, Simon + kusin; härligt!
Medan vi väntade på en Bengtzing som skulle uppträda så åt vi gott godis och tävlade, dock ingen vinst..
Runt 14 började det tutas, in i en röd snygg bil kom hon åkandes tillsammans med sina gitarrpojkar.
Geek-glad som vanligt, och fin.
Hon körde; Inga Pojkar, Alla Flickor, Grannarna Vaknar och avslutade med HSKDV.
Det var soft, eller ja; vi var softa ... för herregud vilken seg folkmassa.
Vi bara skakade på våra huvuden.., tur att vi kom iallafall ;).
Bella var busig och kastade upp sin lilla leksak på "scenen", jag suckade och Bella bara ropade: LUKTA PÅ MAGEN ! medan Linda sjöng.
Och det gjorde hon tillslut och log.
Lite signering efteråt, och prat. Härligt att ses igen, det var ett tag sen.
Innan hon drog sedan så tog vi snigga kort.. eller nåt.., ute i solen.
Sedan bar det hem mot tacos och annat inte lika trevligt.
Men tack för idag Sofie, oerhört glad blev jag att du lyckades komma!
Nu må vi planera sommaren, den kommer bli schoooft - hur svårt kan det va?

Ringa Linn, sedan sova.
Varför vara vaken?

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie och Simon

Hej tjejen! Tack för sällskapet! Var rädd om dig! Kram från oss!

2008-05-05 @ 07:55:21
Postat av: Sofie

Underbart att ses...
Tagga för Rix som är typ snart?! :D
Yeah. Var rädd om dig, snart är det studenten som gäller för dig! Något avis: svar ja! Hahah (A)

2008-05-05 @ 16:34:37
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0