godmorgon..

.. har precis klivit upp ur sängen. Jag mår inte bra alltså.
Huvudvärk som heter duga. Nackont, ont i örat.. jag ska gå och lägga mig igen.
Undrar om man bör äta frukost?

Gårdagen var lång, med väntan och roliga stunder.
Dagen började med samling, med prat om linjen, redan klockan 8.15.
Det kändes att gå upp så tidigt..
Kl. 10.30 hade jag balett med Gunilla.
Hög nivå, höga ben.. roliga, men svåra saker.
Sedan var det lunch, hängde med Emma and the Kävesta-folk. Yeah !
Andra lektionen var modern-nutida med lovely Sara R.
Mycket stora rörelser, mycket flöde.. och kombinationen var lite finurlig, men åh så genialisk.
Gick väl inte så bra som jag ville, men.. livet går vidare.
Allt var klart vid ca. 16 och då åkte jag hem i regnet, usch..

Kvällen spenderades framför tv:n; ESC for the win.. haha. Många riktigt usla bidrag var det, men några ljusglimtar fanns det allt. Som till exempel Ryssland, Armenien och Grekland. And;... Esland och Belgien, MmmMmm.. SÅ BRA.

Under kvällen sms:ade jag och Magda en hel del.
Tankvärda sms.
- Man orkar inte helt enkelt..

Hoppas ni får en bra dag!
Puss L.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men hallå??? Estland var ju typ bäst :O Lätt-å-svett lixom ;) haha! Nej men håller med: Armenien, Ryssland & Grekland kan bli farliga i Finalen!



Krya på dig vännen!

2008-05-21 @ 16:05:47
URL: http://s0fies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0