jissanees.

Linnéa behöver återhämtning, NU TACK.
Vilken kokoshelg...... hur ska jag orka med veckan?..

Jo, Kolmården orkar jag inte prata om nu...
Eller jo. Kortfattat: matat en elefant, klappat vargar, kollat på delfinshow, tittat på när tigrar har matats, och tittat på sjukt många andra djur. 2 föreläsningar och en övernattning som innebar ett vattenkrig som hette duga, grillning, mys, gitarr och sång, med mera..

I fredags så var jag hemma och var ute i hela dagen.
Vilken väder vi har! Helt sjukt underbart... me like!
På kvällen bar det av till Klaras och Studentpepp...
Med: Jeanette, Emma, Maria, Rebecca. VI hade riktigt kul och kvällen slutade .. bra.
Bussresan hem var helt sjuk.
Orka att man blir vuxen efter klockan 00? Hur jävla logiskt är det? ...
Många upprörda röster, milt sagt.

Lördagen.. igår! Oj..
Ehm.. åkte in till Stadsparken/Skytteparken till 14.
Där hängde jag tillsammans med Jeanette, Sara, Magda, Danne, Matilda, Lovisa och Stina.
Hur mysigt som helst. GLASSade (GOTT.) i solen och en massa prat..
Miasöt dök upp med Matilda, och efter ett tag joinade jag dem; SPEXarna....
Kvällen.. natten..
Ja.. vi grillade. Spelade kubb. Fnittrade. Tittade på folk. Jens! Gick runt. Hem till Mia där vi spelade ettt jätttteroligt spel och åt lite smått och gott.
Massa trevligt folk och alla var glada.
Spelade in en film, med Bollen aka Anders Johansson. No comments....
Youtube?
Sov kvar hos Mia... det blev sent. Eller jag tror aldrig jag somnade...
Men inte mer om det.

Idag ska jag plugga arslet av mig, prata i telefon och steka mig.
Jag ska bli bruuuuuuuuuuuun.

Hoppas ni haer en skön dag i solen, NJUT.........!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0