No..

Ingen bra vecka alls....
Måndagen behöver vi inte ens prata om.
Provade balfrisyr, det var En höjdpunkt. . Och telefonsamtal är alltid trevligt.

Tisdagen rullade på med plugg på morgonen.. - religion & biologi.
På jazzen så tittade vi på Vårkonserten - grymt kul att se!
Sedan in till stan för att kolla på slips till balen, hittade en snygg ..
svårt med färg alltså.
Och till sist så var det balett... ångrar så sjukt mycket att jag gick dit.
Skulle ha lyssnat på mamma, men icke.
På baletten hände det som inte får hända, som jag är så rädd för.
Jag skadade mig...
Jag fick en rejäl kramp/muskelbristning i vänstra vaden som aldrig ville släppa..
Efter en stunds massage var det bättre, men det gjorde fortfarande väldigt ont och att stödja på foten var det inte att tänka på. När jag väl var tvungen, ja då fick jag kramp i den andra vaden.
Tårar, ångest och mycket mer. Min bror hämtade mig och körde hem mig, bärandes,- då jag inte kunde gå själv, kom jag hem ledsen. Och ont hade jag. Och ja ont hade jag resten av kvällen.
Sov på nedre plan och hade stolar fram till toaletten, eftersom jag endast kunde ta ett steg innan jag föll ihop av kramp. Hur är det möjligt...
I morse när jag vaknade mådde jag bättre, men fortfarande så öm. Vågade och vågar inte göra några speciella rörelser,.. jag får inte det för den delen heller.
Var hos läkarn idag, träffade sedan en sjukgymnast som jag även ska till imorrn. Kändes bra. Men inte i vaden.

Just nu går jag på kryckor, behöver duscha., behöver packa, behöver plugga... borde sluta tänka.
Jag måste hålla modet uppe och hålla tummarna.
För på lördag har jag sökning.
På måndag är nästa.
Hur det ska gå till - ja det vet jag inte.
Måtte jag ha gudarna med mig......

Och jag åker till Stockholm imorgon.
Vad ska jag ha med? 10 dagar i storstaden, det är ju länge...
Inte lägligt att åka nu heller, men... ja.

Nu måste jag börja packa, ska försöka ta mig upp ur stolen först.

Puss en trött L..

Kommentarer
Postat av: Marre

-Skickar STYRKA- Puss

2008-05-14 @ 23:21:09
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0