Sthlm

Då var vi här igen - jag trivs här...
Skönt det, för hit flyttar jag i höst.....

Har precis tagit ett varmt bad, smörjt in mig med ormsalva och ska alldeles strax äta. Hungrig svar ja!
Imorse tog jag och Emma 8-tåget och åkte direkt när vi kom fram till DH för att hämta papper om "samtal".
Och tur var väl det, för hej vilket svårt ämne!!
Väldigt mycket läsning, med reflektion över författarens två perspektiv i texten och jag ska även fundera över min egen hållning och ställningstaganden till de perspektiven...
"Dans som personlig utveckling - två perspektiv".
Vänsterländsk kontra japansk syn på dans, speciellt Butô.
 Oh my god.

Vi åkte sedan till söder och åt god mat ute i solen medan vi läste texten, och sedan på eftermiddagen hade vi improvisation. Det var kul, men mja.. Det gick inte så bra, helt tung i huvudet ... och varm.
För varm.

Kvällen lyder: Jag ska plugga lite text, musik och ringa friends för att sedan sova tidigt.
Imorrn är det dags för modern klass på morgonen och sedan på e.m. är det samtalet.

btw så är Lundmark cooooool.
Och Emma och jag - vi är bra. Speciellt på vattenfall......

PÖSS.
And I miss my loveeely elit ♥ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0