Stockholm..

Här kommer en lägesrapport från huvudstadeen...

Igår var det RIX för hela slanten, och ja, det var helt underbart kul..
Härlig stämning med underbara vänner; Marre, Sofie, Therese, Lollo.. och dessutom grymt bra artister.
Bäst var: Jason Mraz och Bengtzing; såklart. Hur svårt kan det va, den kändes..... gött!
Tack för en jätterolig kväll babes! ♥

Idag sov jag ut och badade sedan badkar.
MM, skönt.. masserade min vad och tog det lugnt.
Vaknade nämligen i natt av kramp, HJÄLP.. men det gick över ganska snabbt.
Men det var lite smått otäckt att kliva upp imorse.. tänk om jag skulle få kramp igen..?
No.No liksom...

Träffade sedan Linn idag, vi myste på stan och kollade i affärer.
Shoppade, hopppsan! Men ja.. det blev en klänning och ett par skor ..
Och sedan en Adidaströja, yeehaaaa.

Nu har Magda anlänt.... och nu ska vi hänga i sofffaaan med god mat, SÅ SKA DET LÅÅÅÅÅÅDDDA.
Imorrn äre dags..........

PUSS hej.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för igår! Riktigt lovely :D
Och schoft med adidaströja!
Ha en underbar kväll :)

2008-05-16 @ 21:11:55
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Linn

haha, så ni kom iväg tillbaka dit iaf :) ringde förut, hoppas jag inte väckte er eller nåt, kom på efteråt att klockan ju faktiskt var ganska mycket.. :P men det var inge viktigt, tar det en annan dag.. packat klart nu iaf, ska sova. vi hörs imorrn, och LYCKA TILL!

2008-05-17 @ 00:46:33
URL: http://jihnn.blogg.se
Postat av: Emelie

Good luck! :D

2008-05-17 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0