Uppdatering

Det har hänt en hel del sen sist jag skrev..

I onsdags hade jag först musikskrivning på DH, 1 h med teori och gehör.
Ungefär: kom och hjälp mig, men ja.. lite fick jag allt till.
Sedan värmde jag upp inför en jazzklass med Petronella som innehöll en hel del impro med takt.... suck, skumt men kul... Kändes inte speciellt bra, menmen..
Jag och Emma skyndade därifrån till centralen och tog tåget till Örebro vid 13.06.
Stressad var jag, men hann köpa med mig lite mat att äta och även heja på Linn, det var mys!
Under tågresan var det: lokfel, tågmöte, tågmöte, alltså; försenat.... med 30 min.
Gah. Springdusch, gjorde frillan till balen, sprang till FACE, blev sminkad, bytte om, åkte cab med Thomas och anlände till stället vi skulle ta kort på - i tid. Skönt..
En helt underbar kväll, alla var så sjukt fina och vi hade det jäkligt skoj!
Tack alla..
Hem vid 01, trött.. varm.. glad.

För jag fick under kvällen också veta att jag är vidare till prov 3 på DH!
Trodde inte det var sant....

Torsdagen innebar sovmorgon och sedan så åkte jag in till stan för smått & gott med bland annat Magda.
Vi drog sedan vidare till Skytteparken där vi hängde i solen - åt gott, kastade boll och annat.. kul!
Jag och Magda gick sedan på Karros Musikal, väldigt kul att se!
Spontant så drog vi ihop en film-myskväll hos Magda.
Jag, M, Sara, Danne, Thomas, Tobbe, John. Det var trevlans!
Jag sov kvar hos Magda och på fredagen tog vi oss upp- trötta och varma, och begav oss av till skolan.
Där pratade vi med folk, jag plockade ur mitt skåp och vi gjorde rent i akvariet och bytte vatten och så.
Jag drog sedan hem, badade, solade och fixade.
Spontant.... så blev det en fikakväll.
Så in till stan där jag först träffade Mia - så värt!
Sedan fikade tha gang på njuta, vidare hem till john .. jag, Magda och Maria åkte nedcabat och poppade hög musik, ägde allt och alla.
Mysig kväll med skvaller, prat och skratt.
Hem till Magda (igen..) för att sova kvar där.
Somnade alldeles för sent, men som sagt..
Kvalitetstid - är det bästa som finns.

Och det verkar som att det blir kvalitetstid med klassen ikväll igen..
Why not umgås 24 h om dygnet?
Grillning står på schemat om jag hinner med det jag ska göra innan..
Det vill säga en hel del.

Solen skiner - det är helt sjukt varmt ute.. Har typ bränt mig på mina axlar... Hunnit med lite bad idag också.
Och sill&färsk-potatis. Och så har jag putsat fönster.

Ut i solen med er!
N J U T ...

Jag räknar ner och ler...

... STUDENTEN PÅ TORSDAG!!!!!!

Vad hände?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0