Woooj.

Tiden går snabbt - när man har roligt...

Stockholm är underbart, ja, jag trivs här.. här skulle jag kunna bo, ELLER... hm.

Magda har varit här sedan i fredags..
Fredagkvällen var som jag skrev, mest häng.. softande.
Åt en massa, pratade en massa.
Mysigt , svar ja.

Lördag = sökningsdag på Kulturama.
Gick bra, det kändes dock i Låret... aah tjena. Inte det med blev min tanke..
Men vi hade; 30 min balett, 30 min modernt, 30 min jazz och sedan 15 min street.
Och hej vi hoppade i 15 minuter på streeten.., h j ä l p.  . .
Sedan var det slut för dagen, - stretch och dusch.
Magda åkte in till centrum, medan jag stannade kvar och väntade på Listorna...
Medan jag väntade så åt jag en massa mat, YES, och pluggade historia, NO.
Vid 17-tiden fick jag veta att vi båda hade gått vidare till Dag 2.
Så in till stan för; SVANSJÖN.
Och hur underbart var inte det?!?!?...
32 snurrar, hopp så höga så jag vet inte vad... Verkligen helt otroligt.
Hem till säng säng sängen....

Idag = sökningsdag 2 på Kulturama.
Efter bad för min del, och frukost för oss båda, så åkte vi till centralen för att lämna Magdas väska.
Vi gick runt på stan en stund, shoppade lite, åt, surade, pratade och åkte sedan till Kulturama.
Väl där så bytte vi om, värmde upp och taggade lite.
O N T .. hade vi. Jag hade väldigt ont.
Så var det dags, kl. 14.30.
Samma upplägg som dagen innan, men andra grejer. Allting var verkligen jättekul, men oooh va det kändes i benet. .
Överlevde och gick därifrån hyfsat nöjd. Fick veta att Listorna skulle sättas upp redan samma dag, mellan 18 och 19. What tänkte jag..
Nåväl, till centralen för hejdå av Magda, TACK FÖR HELGEN...!, och sedan tillbaka till Kulturama för Listan.
Och jag kom in.
Efter tokiga samtal, som vanligt M....., så sitter jag nu här.. typ.
Har ätit middag och nu äter jag efterrätt, chokladgrejs.
Imorgon är det dags för en ny sökning.
Shit.

Min kropp är trött..
Jag ska nog sova nu.

Hörs mer........ imorrn eller nåt.
Jag saknar....

Orkar inte med "tror", "tycker".. sånt känns.
Press..

PUSS !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Stort grattis till The Pig! Är stolt! :)
Pusspuss!
Ta hand om dig (L)

2008-05-18 @ 21:43:50
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Malin W

vilka grejer du håller på med linnéa, häftigt! ja usch o fy för att du har ont :S du vet vad jag sa igår till dig.. men grattis!! asgrymt. verkligen. ta hand om dig

2008-05-19 @ 16:12:48
URL: http://happier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0