19.

Jag fyllde 19 i tisdags och det firades hemma i Örebro på kvällen.
Dagen på Kulturama gick bra med balett-teori, balett och härlig jazz där jag satte allting som dagen innan hade känts förjävligt. Härlig känsla!
Som Maggie sa; jag tyckte allt att det var något extra med dig idag..

Tågresa hem med Brämhults juice och skratt åt en sur gubbe som om vartannat suckade åt de fyra alltför högljudda damerna som satt brevid oss.
Väl hemma möttes jag av en fin Linn och hela kvällen var mysig.
God mat, god stämning, kul att träffa alla...
Fina presenter fick jag också; pysselsaker, glittersaker, pengar, presentkort, badbomber, sjal, kläder, Ipod, smycken och mer därtill. TACK alla ♥.
Och ett speciellt tack till Linn som satt ihop en otrrroligt fin bok. Kärlek över den!

Onsdagen spenderades i ilska på Risbergska där jag gick runt och bossade med alla högre uppsatta personer och svor lite halvt om fiskarna. För som det såg ut! (Och ja, fiskarna är viktiga för mig, Magda och Sara - så är det bara.)
5 hela timmar tog det att få ordning på all skit, städade ur allt, köpte nya växter och medicin för akvariet hade nämligen drabbats av övergödning. SKOJA inte.
Så högt nitritvärde att det är läskigt. Frätande. Jag var inte glad.

- Nåväl, efterlängtad lunch med Linn och sedan till Riset igen för audition.
Jätteroligt och givande, heja Dansens!
Tåg hem med förseningar som vanligt... somnade gott och vaknade inte alltför glad.

Jag har på den senaste tiden drabbats av migrän alltför många gånger.
Jag är tämligen säker på att det beror på stress, oro och sömnbrist.
Det vore ju inte helt osannolikt. Jag är medveten om att jag är stressad (av olika orsaker.) och måste nu få ordning på en del saker.
Måste prioritera och säga Nej, vilket inte är min största talang. .
Immunförsvar vad är det?
Nej, mitt är som bortblåst.
Apoteket har besökts för råd, där jag även inhandlade en del saker.
Nu kör vi...

19 år.
Jag börjar bli stor...
Gissa om jag tänker på framtiden?

Kommentarer
Postat av: Linn

jag vet ju själv hur glad jag blir över "hemmagjorda" saker, som man verkligen lagt ner tid och kärlek på. Och till dig min björn, är bara det finaste bra nog :) kärlek!

2008-11-22 @ 21:21:57
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0