just dance.

När måndagen börjar med att man har ont i fötter och ben, ja då är det inte bra.
Det känns som jag har dansat typ 2 veckor i sträck och inte vilat ben-fötter, varför känns det så.. Suck.
Var inte peppad för fem öre idag innan streeten men gick därifrån med ett leende på läpparna. Efter att vi fått en utskällning så körde vi järnet, det gick inte speciellt bra med vi (några stycken..) gjorde en grej av det.
Det var kul och det gillade Joaquín.

Nu vankas det middag med folk här, jag är sliten och jag känner mig inte alls speciellt social, men det ska bli gott med mat, mm..
Helgen var underbar, återkommer med detaljer.

Orka halsont.

Puss so long'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0