Kväll.

Den 19:e ska jag sitta med på uttagningen till "Dansens", på Risbergska.
Det ska bli riktigt kul, dessutom en bra merit.
Dagen innan så fyller jag år, så jag har bestämt att åka till Örebro redan på födelsedagen. Kanske kan äta ute eller göra nåt kul då?
Önskemål på presenter käre familj är: Ipod, balettdräkt från Dance&Gym-shopen, röda skinnhandskar, parfym, röda strumpor, utlandsresa, systemkamera.
Haha, kul att det typ är bara dyra saker.. Nåväl, man kan ju drömma iaf.

Nu ska jag dricka Oboy till Prison B., har snackat udda taktarter samt letat tillsammans med Jeanette nu ikväll, jag blir tokig på det. Någon som har en bra låt med en udda taktart?

Puss och godnatt   ♥



There is something that I see
In the way you look at me
There´s a smile
There´s a truth
In your eyes
But an unexpected way
On this unexpected day
Could it mean
This is where I belong
It is you I haved loved
All along

   » Dana Glover - It It You (I Haved Loved)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0