Del 1

Jag har haft en ganska lång paus från bloggen och det beror på att det har varit sjukt mycket att göra den senaste tiden, mestadels roliga saker.
Här kommer en kort resumé:

Del 1:

♥ Den 23:e träffade jag söta Sara, som precis kommit hem från Ungern.
Vi käkade, pratade en massa, kollade in fina klänningar och skor... och tog sedan en fika. Mys!



♥ Helgen den 24-25:e var det äntligen dags för ännu en Eliten-helg.
Och åh som jag har längtat.
O-M-G lix... -ler.. Det var jätteskönt att träffa tjejerna och alltid lika kul, ooouf!


 
  
 



Fredagen stavades fika, presentöppning för Marres del, utforskning av stan..., good mat på Jensen och mer därtill. Eliten var äntligen samlad igen...
Lördagen dag var det åter dags för samling, haha, efter att jag virrat runt lite i stan, hm.., så köpte vi mat på Hemköp och begav oss hem till Marre för en helkväll. Väl där spelade vi pingis, biljard, couronne och sedan var det dags att laga mat, eller hur Nathalie? ;-) Tacos stod på matsedeln, mumma! Vi spelade in tv och garvade så vi dog, lyssnade på bra musik och stämningen var mys mys mys.
Efter det intog vi sofforna för lite mer spel, som t.ex. "jag har aldrig", kollade lite halvt på tv och såg sedan en skräckis; Mirrors.
Sedan bar det av hem från Lidingö, och tack för en extra timme...
På söndagen var det dags för alla att åka hem, jag gick upp i ottan (kl.7!) och tvättade.. Strök en massa och städade och kl. 11 var jag klar, suck.. Fika på stan med Sofie, Lollo och Nathalie - försökte planera en massa men vi drömde oss mest bort.., heja sommaren ´09 ! Efter ett tag kom även Malin och Marre, det var dags att säga hejdå..
Åkte tåg med Nathalie, geekmycket folk och varmt, väl framme i Örebro möttes jag av pappa för jag hade, som vanligt, mycket packning...


Tack mina änglar för ännu en grym helg, med er mår jag som bäst, NI är bäst!
Pussar och Ren Kärlek. / Nea.


Söndagskvällen var lugn med god mat och galna sms.
Ja, som vanligt dårå...

Fortsättning följer.....


Kommentarer
Postat av: Marre

Har inte jag kommenterat här. Det var dåligt av mig. Tusen tack för den helgen och alla andra minnen också för den delen. Sånt som får en att orka med vardagen och alla måsten. Ta hand om dig. PussPuss

2008-11-05 @ 09:38:29
URL: http://marreolsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack Linnea, du ar bast!! saknar dig jattejatte mkt har nere! tanker pa er hela tiden.

Solar at dig saklart!

PUSSPUSS!<3

2008-11-06 @ 12:25:22
Postat av: Malin

Sent med kommentar nu men bättre sent än aldrig :P

Tack för helgen -känns längesen nu men lika mkt minne för det-



Hoppas allt är bra!

Btw. så är det jävligt kallt i Sverige ;) hehe...

PussPuss!

2008-11-06 @ 22:05:49
URL: http://maalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0