14 okt

Efter en natt då jag har laddat upp en massa bilder på Extrafilm och sovit riktigt dåligt så vaknade jag till solsken.
Det låter ju som en bra början på dagen iallafall..

Hela kvällen igår var väldigt bra, men idag när jag vaknade hade jag inte alls samma känsla.. Riktigt trist dag.
Vi hade balett som var väldigt svettig, kändes inte som något stämde, därefter möte med alla.. Och ja, vad ska man säga.. Orkade inte lägga mig i, vet inte ens om jag ska vara med på föreställningen. Bytt datum har de gjort också, nu är det 11-12 dec som gäller och det gillar jag inte alls.. Massa tjafs och diskussioner som aldrig ville ta slut. Hade sedan en vikarie på jazzen, jahapp.

Solen skiner fortfarande och jag äter Fazer choklad och SNART så presenteras Bidragen. Det har jag sett fram emot hela dagen.

Nu ska jag se till så att eftermiddagen och kvällen blir bra, det vankas middag med mina framtida barnvaktsbarn samt föräldrar, plugg och tidig kväll.
Jag är helt slut.... Varför kan jag inte sova en hel natt? Jisses.

Puss so long'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0