Glögg

Just nu glöggas det för fullt till Rent och Coldplay, är frusen och funderar på ett bad..

En helg har passerat med massa roliga och tråkiga inslag.
I fredags fyllde en underbar vän år, nämligen Marre och jag hoppas att du hade en underbar dag; snart ses vi! Det gör mig glad.

I fredags på den moderna klassen så kände jag att jag inte var på topp och ja, jag önskar att jag hade stannat kvar i sängen den morgonen som jag tänkte.
Vi gjorde lite olika lyft och plötsligt small det. Ordentligt. Och jag var visst inblandad.
Ja, minns inte allt, men ont gjorde det och ont har jag. Men är på bättringsvägen..

Underbar kväll i fredags med the old gang, lördagen bestod av en lång fika med härliga människor och en trevlig och lite galen avslutning på kvällen. Tack för det! Söndagen var som en söndag ska vara. Sovmorgon, promenad, köpte mat, solade, åt pommes. Ler..

Idag var jag och knäckte rygg och nacke. Oj vad det kändes konstigt, men det blev nog bra.
Eller ja, det känns fel... Men hoppas verkligen det blir bra.
Orkar inte känna mig som en 80-åring längre som inte kan gå.

Men vafan, allt kan ju inte vara bra?

Vaknade av ett gulligt sms imorse. Sånt värmer.

Orolig för vänner i min omgivning..
Ni måste tro på er själva, ta det lugnt.. Ni är värdefulla..

Värt: torsdag träffar jag Sara, hela vägen från U n g e r n !
Värt: fredag-lördag med Eliten, jag hurrar!

Puss från Linnéa, 80 år.

Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHA!! "Puss från Linnéa, 80 år."

Men jag ser fram emot helgen...kommer bli riktigt soft :D

Kärlek!

2008-10-21 @ 21:05:10
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Marre

Underbart? Ja MYCKET. Tack och åter tack :) Hoppas att vi ses riktigt snart och att du får chans att vila upp dig under lovet. Puss&Love

2008-10-29 @ 19:59:43
URL: http://marreolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0