Höst.

Det är synd och skam att jag har ett sådant dåligt immunförsvar.
Jag blir alltid sjuk, jag fattar inte.. Jag var ju nyss sjuk?
Nåväl, jag var hemma idag med (Bra Linnéa.) och har mest vilat.
Är på bättringsvägen, kan ju i och för sig bero på tabletter jag har tagit, men är iallafall piggare och det hurrar vi för.

Lyckades ta mig ut en stund förut för att köpa lite mat och glass. Tog en sväng på Götgatan, höll på bli överkörd av en polisbil och blev otroligt sugen på att jobba med barn. What liksom? Kände även sug efter shopping så jag tog en sväng in på min favorit affär; VILA men gick tomhänt därifrån.
Fanns dock väldigt mycket fint - som alltid. Speciellt en glansig jacka. .
Efter inhandlat mat (salami, pizza, glass, trocadero, tomater, juice, mjölk, halstabletter samt Aftonbladet) så gick jag hem igen.
Det luktade verkligen höst och det var så mysigt.

Funderar lite halvt på om det är värt att gå till skolan imorgon, jag vill, men borde kanske inte..
Måste vara frisk i helgen, samt nästa vecka. Svårt, har inte råd att missa morgondagens lektioner.

Ikväll ska jag finurla lite inför helgen, plocka undan på mitt rum, kanske bada, käka något gott framför tv:n och kanske skriva lite dans-stuff.
Ja, vi får väl se hur mycket som blir gjort....

Om jag är frisk imorrn (...) så ska jag iallafall tvätta, städa och mer därtill.
Vilken underbar fredagskväll!

Pussellipussssar på er!
Saknar my Elit, snart ses vi  ♥

- måste bara tillägga att min gudfar precis kom in med en förrätt bestående av ost, kex och vindruvor. Det tackar vi för.

Kommentarer
Postat av: Beccis

Du får verkligen krya på dig ! Kramar från kalla Örebro <3

2008-10-09 @ 21:57:05
URL: http://becczon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0