Mello09

Min stora undran just nu är: Varför är jag så trött?
Sitter här och blinkar och blinkar, måste sova snart, men hur mycket jag än sover så blir jag inte pigg. Vi talar inte om hur dagen i skolan idag var heller - för jag kände mig bara helt tom.

Fikan idag med Sofie var en höjdpunkt.
Det var riktigt mysigt att sitta och skvallra, tjattra, fundera och planera. Skönt att bara vara, mer sånt!

- Badat, kollat på Oskyldigt dömd. Persbrandt är för skön alltså.
- Ätit god hemmagjord pizza och gäspat x antal gånger.
Ska packa alla danskläder och fixa en sak. Sedan ska jag bestämt besöka sängen.

Och dagens schlagerinfo får såklart bli om spekulationerna om artisterna i MF09.
I dagens Expressen är det artister satta på alla de 28 bidragen, har lite svårt att tro att alla stämmer, men hoppas på en del kan man ju göra iallafall.
Namn som: Linda Bengtzing, Måns Zelmerlöw, Alcazar, Molly Sandén, Agnes Carlsson, Ola Svensson och Shirley Clamp - för att nämna några av de kända namnen.
Hoppas självklart på fröken Bengtzing och låten: "Jag tror på oss" . Upphovsmän: Diedrison/Hedström/"Pling" Forsman.
Och kan detta stämma?;
"Jag hade tjänat på att springa om jag inte haft så höga klackar, från Hugo Boss..."


Bengtzing i Melodifestivalen 09...?



Godnatt godnatt     ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för idag sötis .. :)



Taggad på MF!!! :D

Puss!

2008-10-16 @ 16:44:57
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Sofie

oj.. igår* hahahah, trött or what?

2008-10-16 @ 16:45:31
URL: http://s0fies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0