Woooh.

godkväll people!   ♥

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, det har varit mycket - och det är mycket på gång. Det är kul!

Fredagen spenderades i skolan med en rolig modern lektion (blåa stjärnor dagen till ära samt randiga benvärmare.), härlig komp., lunch och sist men inte minst pedagogik-metodik med Maggie. Massa prat, skratt och anteckningar.
Vi avslutade med en rolig uppgift med mycket att tänka på..
Åkte hem med roligt folk till Örebro, och kvällen spenderades med underbara vänner och "avsked" av Thomas. Galet..

Under helgen hemma hann jag bland annat med; shopping, fika med söta M, solning, färgning&klippning, fix med lägenheten, familjemys, och mer därtill. Underbart!
Kvällen avslutades på ett mycket bra sätt med massa mys. Lovely och härligt.

Måndag igen.... det känns. Trött i huvud och kropp. Hm..
Lite halvseg dag, hade helst av allt legat kvar i sängen imorse. Många drömmar och tankar inatt.
Idag var faktiskt streeten skitkul, ja ibland så...

Kvällen ska avslutas med lite småfix är hemma och sedan sova tidigt. Helt slut, undrar vad det kan bero på...

Dagens låt: Holding out for a hero (Bonnie Tyler.)
Nattmat: Bananchokladkaka
Kvällens yeah: raggisar
Morgondagens heja: fika med Magda

Jag är glad.
Mycket i veckan som sagt, en hel del läxor - så att säga. 
Och jag borde korra. Så, nu kör vi.

PUSSSSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0