Fin rotation...

.. börjar jag få - alltid gött med positiv feedback.

Man sliter hårt på de moderna klasserna, det är otroligt fysiskt med alla dessa rull, huvud- o handstående, på alla fyra m.m... Det känns verkligen i kroppen.
Och det ger resultat.
Kommentar om att jag byggt muskler, heja.
Jag hade en tanke att jag skulle gå ner lite i vikt, tjena.... Finns ju inte en chans.
Fast det kan ju vara fel på vågen också.
Btw, klockrent sagt av M: "Ni kommer se ut som biffar till jul och gå runt och spänna er. Era muskler kommer svälla upp när ni inte tränar, så skön känsla, jag lovar!"

Det känns som jag är på gång nu, har mer energi och jag är så glad över det.
Imorse när jag vaknade av mobilen vid 6.30 var jag pigg o hade sovit hela natten, när hände det senast? Att sova en halvtimme till var förstås en självklarhet, men jag var pigg (!).

Lång dag som började med rytmik. Det är inte så himla enkelt, men även här ser jag resultat. När jag kom dit första gången kunde jag nästan ingenting, men jag lär mig, och jag ska lära mig mer. Men det är frustrerande när det inte går.
Balett därefter och lite prat om "att visa upp sig" och ha ett lyft, det ska jag jobba på - allt blir så mycket lättare då, och framförallt snyggare.
Efterlängtad lunch med mysig pratstund med tjejerna.
Sedan var det dags för jazz med Maggie, alltid lika givande. Brask direkt därefter. Död.

Jag har nyligen tagit ett riktigt varmt bad, stretchat och masserat lite.
Morgonrock nu, ska äta god middag och sedan se tv. Jag är glad.
Dessutom har jag duktigt nog bokat två saker samt en annan grej. Bara att bocka av på listan och le.
By the way så kommer den helgen att bli fantastisk tjejer! 

Juste, komposition ska hinnas med ikväll också. Och; jag slutar lunch imorgon - hur skönt är inte det?!

Idag gratulerar vi min otroligt fantastiska mamma som fyller år.
Många, många kramar.
Du är älskad.

Puss so long.
/ L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0