,)

Det blev en bra dag!
- Hurrrrrra.


Jag åkte som sagt till skolan, där det planerades för fulla muggar...
Det blir visst en föreställning tillsammans med ettorna, ja vi får väl se.
- Balett som gick bra, ibland. Och sedan modernt som var kul. Heja huvudstående men nej tack till ont vid sidan av rumpan .... Eh.. fråga inte.

Till Sergels för en fika med fina Linn. Promenerade runt, pratade, fikade och skrattade.
Väl hemma så har jag duschat, planerat, ätit och sett en hel del tv. Najs med Idol och Oskyldigt dömd!

Nu ska jag öva lite på min rytmik-läxa. Imorgon måste jag göra kompositionen klar, medan det är stor-middag här... Jisses. Hur ska det gå...
Juste, ska boka lite nice stuff imorgon också, heja!

Klockan 23 släcker jag lampan.


Jag citerar Mia: Solsken och puss.
Vackert.


Men ni får en höstig kram från mig också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Med ett litet lättande hjärta säger jag att jag är helt slut och tömd på idéer =) haha..

Hoppas du får en bra morgondag :)

PussPuss!

2008-09-24 @ 23:42:04
URL: http://maalinr.blogg.se/
Postat av: Linn

DU är fin!

2008-09-25 @ 21:37:53
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0