Godmorgon

Solen skiner utanför mitt fönster och det är måndag...
Det hade varit skönt med lite mer helg, min kropp behöver vila..
Efter många timmars sömn så känner jag mig ändå inte utvilad, segt.
Nu blir det till att försöka få i sig lite mat, ska väl inte vara några problem .. ler.

Sedan blir det skola för jazz och street idag. Undrar vad som händer där.....
Ikväll står det städning på schemat o godis framför tv:n.

Tusen tack till Sofie som fixar och trixar med min blogg... ! Du är så duktig ♥

"Det finns inget som är värt att kämpa så mycket för som skratt och vänskap. "


Womanizer.

Kommentarer
Postat av: Malin W

vad fint:) snygg bild också, undra vem som tagit den? ;) hehe:D längtar till lördag! <3 kämpa på. må bra. puss!

2009-04-21 @ 13:55:57
URL: http://happier.blogg.se/
Postat av: Malin W

vad fint:) snygg bild också, undra vem som tagit den? ;) hehe:D längtar till lördag! <3 kämpa på. må bra. puss!

2009-04-21 @ 13:56:09
URL: http://happier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0