helgen.

Helger är verkligen underbara..
Igår låg jag på soffan alldeles för länge, såg på film och hade det mysigt för mig själv. Promenad i solen med fina vänner, god mat, mycket skratt och sedan bio.
Helt perfekt.

Idag har jag tvättat o allt sånt där som är så himla kul.
Dessutom har jag surat lite över det regniga vädret (som i och för sig övergick till sol, men för sent.)
- Spenderat x antal timmar på stan med Sofie i jakt på saker till föreställningen, nu är nog allt inhandlat. Check!
Mysig fika hann vi med och pussar på en Nathalie som kom med tåget.

Det är ju för fasiken påsklov?! Eller inte.
Rep måndag o tisdag, sedan kryssar vi på ons. Tror det lutar åt rocktema....
Sedan ska jag hem till Öret för att fira påsk, äta ägg och spendera så mycket av min tid med min familj.
För jag saknar alla så otroligt mycket. Och min katt!

Nåväl, nu ska jag fixa lite med bilder och skriva glad påsk-kort till mina fina syskonbarn.

 
Sittningen i fredags, ♥.

Puss, sol, gäsp och chokladägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0