Sol.

Oj, har inte bloggat på hela veckan...
Och så passar jag på att blogga nu., när solen skiner...? Hm.
Har haft en krävande vecka om man säger så. Kroppen har sagt ifrån..
Så jag har tagit det lugnt. Måste.

Sittningen igår var trevlig. Bordsplacering vilket innebar x antal sms där det stod "Kom o hjälp mig, toaletten nu.." Alla kan ju inte vara lika roliga som vi dansare? ;) Skämt åsido. Men bordsplacering kan ibland vara jobbigt..
Speciellt en fredag då man är sjukt trött o bara vill umgås med de man känner.
Men god mat, gott (..) vin, vackert väder, hiss, underbara vänner och lite dans på det så blev kvällen lyckad. PUSS på det!

Äntligen helg och jag kunde ha dansat hela dagen lång om jag hade velat.
Men sa nej för jag känner att jag behöver vila.
Har haft en skön morgon med Melodikryss, lång frukost, planering av kvällen, lite fix och poppande till rockig musik.
- Nu blir det en dusch för att sedan ta mig upp på stan och inhandla lite stuff.

Kvällen spenderas här på söder med de chicka bönorna Therese och Sofie.
Lite mat, lite snack, lite planering och lite skratt? Eller ganska mycket av allt! 
Sedan bio; En Shopaholics Bekännelser.
Soft lördag.


Soliga kramar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

gäsp haha! mys igår .. puss på det :D

ses snart snöögging.

2009-04-05 @ 11:37:26
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0