Sushi & schlager.

Andas in, andas ut.
What a day...

Idag har det varit en lång dag i skolan. Fast egentligen inte, men huvudet har varit helt tungt. Och tyvärr så är det fortfarande det....
Tog en extra jazz-klass idag för Nella tillsammans med ettorna, kul med lite annan jazz. Det var verkligen en stor skillnad mot Maggie, helt sjukt.
Efter skolan så tog jag och Anna en sväng på stan. Kollade runt lite, planerade, köpte fina skärp och åt brownies med glass. Lycka!
Väl hemma så städade jag runt lite här hemma till en massa schlagers och efter det så badade jag en lång stund...
Och sushi var dagens middag, Y E S.

Imorgon blir det skola och sedan hem för att göra sig iordning.
Lite smått o gott hemma hos mig, därefter brasa, lite vin och vad som händer sen..
Ja, den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Linnèa! Och vi som hoppades att det var du som skulle vara Lindas " Offer " i roomservice..... Hur mår du annars? Här knallar det på men vi har lite "Linda torka", det finns ju inga barnvänliga Linda gig.... Försöker övertala Göran om en tripp till Ullared då Linda är och spelar i Sätila nu i Maj, får se om jag lyckas!!! Sköt om dig !!! KRAM E-M och Simon hälsar så mycket!!!!

2009-05-02 @ 12:41:29
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0