2009

Nytt år. Nya utmaningar. Nya tag.
Ja, det är väl det hela svenska folket säger i kör.
Och jag håller med. Det är 2009 och det är helt galet.
Galet kul. Mycket kommer att hända, det känner jag på mig.
Det blir ju vad man gör det till.....

Jag har haft ett par riktigt bra dagar... Härligt avslut och en bra början.

Här följer en fet uppdatering:

- Söta Isabella förgyllde mina dagar med skratt och tårar. Att ha henne hemma, ja.. det betyder så mycket för mig.

- Annandagen var en helt galet härlig dag och kväll. Började med lite bio med mina syskonbarn där vi grät glatt till Chihuahuan från Beverly Hills. Och hur man kan gråta till den, ja det undrar jag med..

Därefter bar det av hem till Jeanette för träff med MEJLA.
Vi åt gott, gjorde oss vackra, gjorde iallafall snygga drinkar.. och sedan stavades det utgång på Klaras. Vilken kväll! Massa dans, härligt folk och många leenden.

 

 
 
  

- Dagen efter var det dags för kryssning. Min fina Linn som skulle åka med hade blivit sjuk, så hon kunde tyvärr inte följa med.. Men trots sjukdom kom hon som en ängel och lämnade en present till mig... Och vilken present sedan!
En tavla med en bild på mig&Isabella gjord av enbart pärlor. Den är otrolig..!

Ja det var alltså dags för kryssning.. Jag, mamma, My och Isabella - mys.
Det blev en kryssning med god mat, lite gnäll, lite stjärnor, lite shopping, lite bling och en fet överraskning.
Där stod en bekant på dansgolvet, 1 år senare. Oh my god tänkte jag.
(Bekant är förresten helt fel ordval...)
En väldigt dansant natt fram till ca 04 med ett mycket härligt gäng, !
Mer mat, mer shopping och mer gnäll dagen efter. Samt sol&bad och samtal. 
Dags att säga hejdå till Isabella.. Klarade inte riktigt av det. Men ah.

  


- Elitenträff den 29-30:e som var lika underbar som alltid.
Den 29:e var det som sagt Jensen, bowling och middag. Och den 30:e slog vi till på: shopping, skridskor i Kungsan och därefter en mysig fika. Ren kärlek!

 
 

 
 
Eliten on ice!

- Nyår var helt galet. Precis som nyår ska vara..
Jag fixade, städade samt sov lite på dagen, kl. 17 var det dags att möta upp dessa snygga brudar: Sofie, Therese och Tessie.
Vi inhandlade all mat inför kvällen. Väl hemma hos mig så gjorde vi oss iordning, vilket resulterade i att hela mitt badrumsgolv är täckt av glitter som jag typ inte får bort... Vi lagade mat, poppade musik, lockade hår, tog kort och hade det mysigt.
Klockan 20.30 anlände de resterande tjejerna: Idaa, Bragge, Saga, Karolina. Gänget var samlat, dags för party!
Goood mat, härligt sällskap, goooood dricka och ja, det var lyckat.
Såg fina fyrverkerier vid Slussen 00.00 och begav oss sedan ut på stan och slutade på söder.
Det som hände där - stannar där.
Gott Nytt 2009..!

    
     
 
 
 
 
 
   

- Dagenefterfikan den 1:a på Brasco varade i 5 h.
Alla tjejerna var där och vi åt i omgångar och log.
Därefter följde Sofie och Therese med mig hem där vi pratade en massa, både deeptalk och mindre seriösa saker.
Läste några saker som gjorde oss fulla i skratt.. Humor! Mysig dag.
På natten var jag fundersam, sentimental och glad i hågen. Samtal, sms och ja..

- Idag lunchade jag, Marre, Therese och Sofie. Därefter grinade vi i 2 h 45 min till Australia. Iallafall jag.. Men inte många ögon var torra. Bra film!
Och som vanligt - mysigt att träffa tjejerna ♥..
Är dock väldigt hostig, har feber och är allmänt seg just nu.
Orka vara det nu? Jag som hade planer för morgondagen.....

Jag välkomnar 2009 och hoppas ni alla får ett underbart år !

Kommentarer
Postat av: Sofie

Många bra dagar tillsammas med er har det varit!

Tack för dom! Underbarrrt. <3

2009-01-03 @ 21:20:45
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Marre

Eliten on ice XD hahaha. Vi är för roliga alltså. Tack babe! Puss

2009-01-04 @ 17:01:30
URL: http://marreolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Mysigt att ses!

Tack för allt!

PussPuss!

2009-01-11 @ 22:41:51
URL: http://maalinr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0