day 1.

Första dagen är alltså avklarad. Och vilken dag sedan... ler.
Ja, precis som jag trodde så kom jag inte upp klockan 9, som jag hade ställt mobilen på. Utan jag pallrade mig upp vid 11, la mig igen vid 11.10 och gick upp 12. Att man aldrig lär sig... Man blir ju bara tröttare.
Så, en tung förmiddag med no ork, no motivation, no happy smile.-

Vi hade bara jazz idag, då även streeten var inställd.
Eller ja bara jazz.., det var inte bara så bara.
Maggie är verkligen helt otrolig. Grymt duktig, väldigt annorlunda stil och man arbetar verkligen på hennes klasser. Vi alla fick nästan hjärtklappning ett par gånger, var helt röda från topp till tå och svettades. Underbart att vara igång igen, men det kändes, precis som jag trodde, och hostan är inte att leka med.
Får ta det lite lugnt imorgon.

Efter skolan gick jag på stan en stund. Kikade in på Cheap Monday där det är REA överallt. Och jeans i alla färger. Ska nog gå dit på fredag för att inhandla ett par gråa o ett par mörka jeans. Vi får se...
Nåväl, jag inhandlade iallafall idag: ett rosa nagellack, svart body från Monki och svarta låga skor. Och maaat.
Jag var sugen på allt. Men fick med mig hem saker till tacos och smoothie. Mm, gottis.

Men nu blir det middag här hemma.
Sen bad. Sen ... tv. Och kanske lite fix. Men mest tv. 
Om man redan är trött idag, hur trött kommer jag inte då att vara på fredag?


Charmtrollet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0