my day.

Idag:

Har jag haft en riktigt bra dag utan hosta. Hurra! Konstigt nog så glömde jag ta hostmedicin imorse, så varför jag inte hostade är en bra fråga.
Både baletten och jazzen gick bra, skönt att komma igång igen och åh vad jag känner av, i främst ben och fötter, att man har haft ett uppehåll.. Hoppas dock på att jazz-koreografin hinner landa innan torsdag, den är klurig och rysligt snabb. Men det gillar jag! Dock helt slut efter den klassen.. hej-ligga-på-golvet-och-andas.

Ikväll:

Väl hemma så drack jag lite mer smoothie och åt lite annat gott.
Det är helt sjukt men jag är hungrig hela tiden. Eller ja, det är väl inte så sjukt.. Men det konstiga och jobbiga är att jag typ aldrig blir mätt.. Och om jag väl blir det, så är jag hungrig igen inom en 30 min. Inte hållbart.

Har skrivit en lista på saker som ska fixas och funderas på.
Denna gång blev den väldigt lång. Men en hel del roliga saker finns på listan, det är nice. Ska försöka bocka av lite i helgen.
Ikväll var det nämligen roligare att planera och fundera på resa. Vilka otroliga resemål det finns.. och som dom kostar.
Nåväl, jag måste iväg nånstans.

Imorgon:

Dagen börjar med street, sen har jag en långt hål. Funderar på kaffe o lite skrivande, kommer nog dock sova på en träningsmatta... Sedan har vi lunch, gemensam balett och modernt. Krävande dag...
MEN, efter det är det dags för: BRASCO med Sofie och Therese.
Och som jag har längtat!

Just nu:

Sex and the City och till det: lax. Mm, va gottttt!




23.28
Uppdatering:
 
Kollade in ett sjukt program på 4:an där människor opererar in ringar och andra grejer in under huden, tatuerar på de ställen du inte tror man kan tatuera samt hänger upp sig i kött-krokar. Herregud, man blir ju illamående.

Måste även tillägga att jag har målat mina naglar i en sjukt snygg rosa färg.
Piffigt värre.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marre

Låter skönt att komma igång. Hoppas och tror att det kommer gå bra. Och YES, det var ett helt stört program på 4:an. Hoppas vi ses snart. Puss på dig vännen!!

2009-01-14 @ 18:49:07
URL: http://marreolsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

MYS idag.. LOVELY! <3 Ses snart igen :D Pussss.

2009-01-14 @ 22:15:49
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Sara

jag vet hur det är att aldrig vara mätt :P

2009-01-16 @ 15:34:05
Postat av: Sara

jag vet hur det är att aldrig vara mätt :P

2009-01-16 @ 15:34:31
URL: http://powertochange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0