Sthlm

Det är med blandade känslor som jag återgår till vardagen...
Ena halvan av mig är taggad på att äntligen få börja dansa igen, efter ett uppehåll på fyra veckor. Vilket innebär att jag inte bara känner mig som en fet häst utan även ser ut som en. Men hey, mat är ju livet....

Det har varit ganska mycket den senaste tiden, har väl som vanligt tänkt en del.. Har spenderat den sista veckan i Örebro, med vänner, familj, mat och sömn som huvudingredienser.
Åkte ju på en dunderförkylning á la hosta & feber för lite mer än en vecka sedan och det har hållt i sig kan man väl säga.. Sitter här och hostar o snorar om vartannat, det kan bli tungt att dansa....

Back to vardagen var det ja.
Ja, jag börjar med en mjukstart iallafall.. Första lektionen är inställd imorrn, så börjar lite sådär lagom vid 14 med härlig Maggie-jazz, fortsätter med street och slutar 17.30.
Har tänkt att hinna med lite saker imorgon på förmiddagen, som t.ex. att gå och handla: mat, kollegieblock, pärmar, trikåer, tights. Samt fixa lite annat.
Men känner jag mig själv rätt så kommer jag sussa gott i den nybäddade sängen...

Den som lever får se.

Måste bara tillägga att gårdagen var väldigt mysig.
Seriöst pyssel med Sofie o My. Det gjordes askar, fotoböcker, tavlor...
Vi var otroligt kreativa, heja!
Kvällen fortsatte hemma hos Wiborgh med MEJL samt Anton o Marcus.
Pizza, glass, mys, skratt och Guitar Hero World Tour (eller något liknande...) 
Jag ägde på trummor, utklassade alla på bas, sjöng gudomligt och lirade gitarr som en gud. Rättare sagt; jag sög på allt. Men kul vare!

Puss and nighty nighty!

Kommentarer
Postat av: Malin W

ja det var mys. tack du! <3

2009-01-11 @ 23:24:16
URL: http://happier.blogg.se/
Postat av: emma

Haha vi ägde ju sången!! :)

2009-01-12 @ 13:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0