Funderar

Åh, det är så skönt på kvällarna så här års.
Det är först vid den här tiden på dygnet som man kan njuta, andas, ja bara vara..

Lugn onsdag kan man säga, vilket behövdes. En tripp till Marieberg med Sofie och Hugo resulterade i en god lunch, snyggt rosa linne och pennor till mitt framtida pyssel-projekt.

Cykeltur genom fina Örebro är inte helt fel. Marabou Sommar gillar vi också.

Imorgon blir det nog antagligen bad på förmiddagen, stan på eftermiddagen, ett hej till en vän och sedan spel-kväll med The SPEC-gang ! Om det blir som jag har tänkt mig. Det vet man aldrig.

Om man frågar mig idag hur min framtid ser ut så lyder den så här:
(Ska bli kul att se hur många gånger den hinner ändras under sommaren.)
I höst:
- Kulturama, spec. variant av år 2.
- Kvällskurser i diverse saker.
Och året efter.... Blir det kanske utomlands.

Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad är det för specialvariant på år 2? nyfiken

2009-07-02 @ 00:18:44
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0