TheAlxShow Gästbloggar - The (GAY)Man, The Myth

(Introt till Break the Ice - Britney Spears)

*Alx sjunger för er*

I know it's never been a while.... But I'm Here know...

Its Britneys Bitch.

Nu sitter jag här Mannen, Myten och Legenden Mr. Britney Spears.

Jag hoppas att ni hört om mig, om inte så blir jag lite besviken men samtidigt är jag glad att ni just nu läser det jag skriver, Jag är igentligen inte så Ego bara ibland när jag känner för det,
Nej men här har ni en äkta (gay) Karl, jag är ifrån norrland, go och kramig.

Jag träffade eran älskade Linnéa för över 1 år sedan på audition till balettakademien, vem visste då att vi senare detta år skulle ses på Kulturama, Linnéa som ni vet är en helt otrolig kvinna, har allt som en gaykille vill ha i sin bästa vän.
 Det är Linnéa jag vänder mig till när jag måste berätta alla smaskiga detaljer om mina dejter och i jaa stort sett allt.

Ikväll är det PRIDE, Yeay I will go bananas! (ett nytt uttryck jag provar, säg till om ni gillar det eller inte, mina älskade bloggläsare vågar knappt svara på frågor jag ställer till dom)

Hursomhelst Pride massa roligt,  En lite smaskig detalj från mig till er är att Linnéa har en väldigt viktigt möte ikväll. (Jag skulle kalla det dejt, men känner man mig kallar jag att ta en dusch en dejt)

Nej MammaLinnéa du behöver inte oroa dig... ;)

Nu har jag lagat mat åt töserna och dags att göra mig iordning, Skönt att vara kille och kunna sjunga

"Jag är så vacker utan spackel men jag behöver min brunkräm"

Nej men tjejerna gör sig snygga för en kväll i lera.

Ord att börja använda:
"I'll go Bananas"
"Go Team"

Puss på er alla hoppas ni uppskattat mitt lilla inhopp här. Jordgubbskvinnan will be back soon.



www.thealxshow.blogg.se
xoxo/Alx

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det här gillar vi.

Ses imorgon babes.

PUSS!

2009-08-01 @ 01:03:40
URL: http://sofiejohannesson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Woohoo!!! GO TEAM!!!

Jag försöker införa det på mitt jobb men ingen fattar riktigt. Saknar Kulturama! Folk där skulle fatta!

2009-08-03 @ 23:02:03
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0