uppdaterar..

Mycket ska hinnas med dessa dagar, men får jag allt gjort?
Ja, nästan, allt som är roligt iallafall. Det prioriteras rätt så hårt om man säger så.

Massa roligheter hinns alltså med..
I torsdags hann jag bland annat med bad-häng i Säbylund och en mycket lyckad spelkväll.
fredagen styrdes hej då-mys med Mia och därefter cykeltur så mina ben glödde i regnskur.
Party @ Andréa's place, promenad i paljettskor, mer party hos Jenny och sedan utgång på Stället, hejdå igen till Mia i natten och kycklingrullen på Grill Corner avslutade kvällen.

Lördagen började på Marieberg med lite shopping, sedan pysslade jag och Sofie o pratade en massa skit. Mys på det! Med mig hem fick jag en riktigt snygg Just Dance-tröja. Mer sånt åt folket . . .
En ros till Pilo som tog sig genom den svåra dagen.
På kvällen firades Adde med mat, glass, youtube, singstar, film och en lite trött Sara..

Söndagen stavades fika kort och gott

I måndags shoppade jag o Sara på Marieberg. Eller det var mest Sara som shoppade, speciellt byxor och tjatade om Riga medan jag istället kissade så fort jag fick chansen.
Vi sprang genom IKEA för att sedan äta en god lunch och efterrätt.
Eftermiddagen, kvällen och ja nästan natten spenderades at Sofie-Hugo-Jonas-Pilo's place. Dags för mera pyssel... Och mer prat, skratt och apor, lite svennebanan och rap das armas samt coca-cola och chilinötter. Med mig hem denna gång fick jag: PARTY like a ROCKSTAR!
Och Sofie gjorde till Hugh Grant: Hej jag heter HUGO å ja ä så himla SNYGG.
Samt en likadan till Lea-pea. Och såklart: kattungen.


Idag då?
Dans på stan då jag såg Drömsommarjobbet på Stortorget, bra grejer!
Sedan spenderades ett par timmar på Lek o Bus-landet med halva Örebro. Trötta men glada låg vi i bollhavet och kastade bollar på varandra. Och på andras ungar. Lugn kväll hemma idag med lite Allsång och Morden. Och en hel del planering inför nästa vecka med Linn, Västkusten!


Nu är det So you think you can dance på tv. Gillar't.
Och såklart M.J.
Just nu spelas Thriller - kan det bli så mycket bättre?
Nån minut senare...
- Och nu har han paljetter på sig! YES.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, du skriver så bra. JaG skrattar mig igenom dina texter. Trashigt att min behå syns förresten!! haha.. puss

2009-07-08 @ 07:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0