Örebro

ÅH det stämde, va underbart roligt!
Stort Grattis Linda och Peter till dottern, lycka till med allt! ♥

Befinner mig just nu i Örebro hemma hos Sofie o Jonas, dyngsur efter min cykeltur hit.. Twilight står på schemat! 
Alla säger ju att den ska vara så bra... Blir nog lite kaffe och prat på det, mysigt.
Sov länge imorse, det behövdes efter en jobbig vecka.
Solot igår kändes bra, men om jag kommer in eller inte.. Ja, det är en bra fråga.
Ingen aning, vi får se.

Ska försöka vila så mycket som möjligt här hemma, umgås med familjen och bara ta det lugnt. Några fikastunder ska jag allt få in, kanske någon utgång och lite fixande.
En vecka ledigt, tack för det.
Sedan söker jag Balettakademin. Ingen lugn och ro.

Men nu vilar jag upp mig.

Grattis till Nathalie
som tar studenten idag, heja heja heja!
Och brudar, vi bokar snart.

Kommentarer
Postat av: Nachos

Ååh tack så mycket :D dagen var underbar!

Ja, hur blir det med den där resan egentligen?

2009-06-13 @ 13:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0