Wild horses

Har visst missat att blogga om dag 2 & 3...
Men det har inte hunnits med.
Tisdagen bestod av jazzklass och pedagogiskt prov. Intressant, frågan är om jag är tillräckligt pedagogisk....
Eller snarare, om de förstår hur gärna jag vill det här?
Sussie och jag åt sedan gott och repade dagen lång, lovely!
Idag hade vi jazz-klassen med juryn... Det gick helt okej, men attans att man glömmer sitt face..
Nåväl, imorgon är det dags för sista provet; solo.
Jag laddar och ska skriva en kort text inför det, samt göra fina flätor.
Men först måste jag packa inför en lite längre visit i Örebro, samt midsommar som spenderas på, otippat nog, Västkusten.

Hjälpans så trött jag är.
Snart ledighet, pust.

Kommentarer
Postat av: Tessan

HEJA HEJA HEJA LINNEA!!

Jag hoppas dte går bra för dig på DH.

Jag har hållt tummarna hela veckan;) PUSS!

2009-06-11 @ 07:57:14
Postat av: Alx

Jaa jag har för mycket face så jag glömmar att ta bort det lite.. :P hehe ska vi dela.. ;P

2009-06-12 @ 00:09:09
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0