Hostar till Bad Romance med Isabella.

Bad Romance, Bella sjunger dock Shit my pants.. Inte mitt fel! ;-)
Vilken jävla natt jag har haft! Har hostat sönder min hals, snorat och yrat runt som en höna. Inte helt okej alltså...

Igår hann jag med mycket, vilket var väldigt trevligt!
Började med en runda på stan med min fina Isabella, lyckades få med mig en grå kavaj hem och en fin somrig klänning och lite annat nyttigt.. Och onyttigt.
Vidare till IKEA med Linn och Andréa för lite mat och lägenhetstankar.. Ville köpa allt men kom hem med must och ljuslyktor. Hann även med en sväng till Säbylund där jag och Linn pratade om seriösa saker - var det ALL IN 2010 eller?!
Ett hej till Mia innan jag nattade kudden.

Ikväll blir det bowling med hela familjen.
Hoho, jag kommer spöa skiten ur dom!

Kisses och RAW RAW, Oh la laaa!








Kommentarer
Postat av: Linn

bara en fågelbild? ;) hjälp vad stor Bellan blivit, kände ju knappt igen henne!

2010-04-07 @ 14:31:13
URL: http://jihnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0