Vem fan tog hit soffan?

Då var årets föreställningsvecka över...
Kanske den sista ever? Det vet man aldrig.
- Är jag nöjd? Ja, jag är nöjd.
Trots skador, tårar, blåmärken och annat skit så har det varit väldigt roligt.
Jag har haft många fina vänner som har varit och tittat på mig, puss och tack alla som kom! ♥ Det betyder.

Jag kommer sakna att HJÄLMA mig, leka pirat och tro att jag kan rytmik.
Att hyperstressa, byta om snabbt, halsa vatten, kissa vid varje tillfälle som ges och bättra på sminket. Att svettas i balettnumret, agera ångestfylld hemmafru och kasta mig hejdlöst efter en kundvagn.
Det var en blandad föreställning om man säger så ;-)

Puss på Anna Green som har bott hos mig i helgen. Du är för fin du!
Vi har även hunnit med pubkväll i Gamla Stan, massa mat, shopping, chokladbollar, öl på Götgatan med fina vänner, sovmorgon, skratt, hemligheter och mer därtill.

Nu är det tillbaka till verkligheten..

Jag lägger undan hjälmen och tackar för mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Linnea jag är så jäkla imponerad på hur duktig du har varit även fast du haft så jäkla ont, grymt!!!

Tack för denna vecka, vi syns på torsdag igen och då ska vi kramas.

Du är toppen.

PUSSS

2010-04-25 @ 22:47:59
URL: http://malinarnesson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du var skitduktig! Jätteroligt att komma och titta på er alla men blir ju lite avundsjuk dock... Skitbra jobbat! Du var definitivt trovärdig som battlande pirat! Jag tyckte det numret var jättebra. Och så klart ert hjälmnummer!!! Ni ägde!!!

2010-04-26 @ 10:17:54
URL: http://badideabear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0