Häppy Fraydäj Bäjbi!

Min hosta är tillbaka!
Jag är så arg, såååååå arg. Jag orkar inte med en sväng till med den..
Sov knappt något alls natten till idag, ovärt och jobbigt att kliva upp då.
Men skola på förmiddagen och nu på eftermiddagen har jag handlat och fixat lite här hemma. Jag har bland annat fixat ett Youtube-konto så nu kan jag lägga upp lite klipp, wii! Och så har jag planerat helgen..
- Vilken jävla planeringsnörd jag är...

Ikväll: middag hos bögarna + Barbro.
Efter middagen: blir det julshow i Globen.
Och därefter: så ska jag jobba på Amba 23.30-04.00

Imorgon: ska jag fota kl. 12.
Sedan vill jag: åka skridskor och julmysa.
Men borde nog: stanna hemma och vila, samt plugga.
På natten: jobbar jag på Amba 23.30-04.00

På söndagen: sover jag till typ 13 och hoppas på att jag är frisk.
Jobbar sedan på: Brasco 16-22.

Sen vare måndag igen, häpp häpp!

Dags att duscha och svida om...
Häppy Fraydäj Bäjbi!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men neeeej! Dum hosta, försvinn!

Krya. Puss!

2010-12-03 @ 18:15:01
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0