V... Victoria!

De två avslutande Vickan-måndagarna kan beskrivas med mottot år 2010: All in! På gott och ont, men sicka måndagar!

 

På självaste luciadagen klädde vi oss i lakan, och lekte lucia.
Så var tanken i alla fall.. Vi började med middag hemma hos Barnekow med lite smatter, glitter och mys. Och så hot shots, såklart?
Vidare till V för lite mer hot shots som denna måndag var väldigt billiga, men vi tackade och drack. Vickans lucior (Tåje och Landby) som var fint klädda i luciakronor & vita skjortor körde järnet och vi glittrade ikapp..
 – ”Och du tog det största glittret till dig själv..?! Ego javisst!”
I vimlet hittade jag bland annat Niklas och Tobias, och när jag inte dansade runt i mitt glitter så minglade jag runt bland härliga människor. Gick hem till Söder, via Gamla stan och hej bula, kom på att jag inte bodde där så det var bara att knalla hem till Karlaplan. Inte lätt alltid ;-) Grym kväll!


 












Vickan-kväll nummer 2 ägde rum förra måndagen, det var nämligen dags för sista V för i år.. Om vi var laddade? Överladdade nästan..
Jag lekte Abba-Fältskog och kom iklädd en blå sparkdräkt hem till J för att dela en flaska vin, mumma! Lite glittrig cider på det och vi sprang in på Vickan.
– ”Har ni varit på julfest eller?!” Haha… Vi var on g om man säger så.
En grym kväll, en Barnekow mitt i allt, öl & vin, väldigt mycket mingel och lite mer mingel.. Ojoj, vilken kväll! Sedan gick jag hem och det var väldigt, väldigt halt och jag tackar Johan Forsberg. Somnade.. nöjd?


  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0