Du kan va en tönt!

Vickan, kära Vickan...
Iklädd lite glitter åkte jag dit vid 20 igår och möttes av fina vänner.
Långbordet framme vid scenen, tända ljus och vin beställdes in.
Härliga kramar, snick snack om allt och inget och så en god middag på det!
Jag bara njöt. HHP körde så hårt att Tåje började blöda så Gregor fick hoppa in, Tåje gjorde comeback och jag och JJ dansade hysteriskt till lögnhals. Och några andra hits. Det var i princip bara vi som dansade.. Och som vi dansade! Som ett träningspass. Barnekow smet hem, och vid midnatt hade alla kör-vänner sagt tack och godnatt. Bullock kom, köpte tequila och så var vi på't igen!

» Dricker man Fanta direkt efter tequilan så känner man inget.
» Hett skvaller: "du är den snyggaste han sett på länge."
» Mina glittriga skor är fab!
» Man blir kissnödig av vin.
» Jag är så glad över att jag har träffat en viss person.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0