En schlagrig söndag

Min söndag började med kaffe och småfix.. Trodde jag hade all tid i världen, men tiden rann iväg och det var bara att svepa kaffet och locka håret så snabbt som möjligt. Ja, och det kan man ju verkligen skynda på... ;-) 
Nåväl, till söder för att fixa med blommor till grabbarna grus - det blev fina, stora buketter med bl.a. Pride-blommor ;-)
Stressade sedan därifrån för att möta upp en Jossan som så snällt köpt en latte till mig, där stod vi vid ett gymnasium. Fel gymnasium.. Bara att stressa vidare!
Väl framme övades det låtar med bandet, det fixades och jag sprang runt och glittrade.
Vi var ett glittrigt gäng som skuttade in i aulan, lite nervösa, men mest peppade. Fullsatt och förväntningar. Sedan brakade det loss...
- Och hur kul var det inte då?! Mer sånt åt folket!
Vi drog genom allt, dansade all koreografi (kan ju diskuteras.., men nästa år så!) och sjöng för glatta livet. Andrés livade upp stämningen och Sonja sjöng vackert. Hela lokalen stod upp inför sista låten och vi hann även med en liten kupp..
Vi tvingade Krille köra Hollow och som han sjöng.., what a man!
Blommor hit och dit, glada kramar och alla var vi nöjda och glada.
Firade sedan med middag med delar av kören där vi mest satt och log.
Somnade på 2 röda och om jag drömde om glitter & schlager...? Dum fråga...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0