Måndag hela Vickan!

Igår var det sista måndagen (för den här terminen!) med kör och Vickan.
Denna oschlagbara kombination ;-)
Tror nog dock att jag kommer hänga lite på Vickan ändå framöver..
På måndag firar vi Barnekow till exempel!

Sista repet innan söndag och allt satt som en smäck!
Nej, nu ljög jag.. Texterna sitter inte riktigt och inte alla toner för den delen..
Men va kul vi har! Och igår fick vi lära oss lite koreografi..
Nej, koreografi ska jag inte säga utan mer hur vi ska röra oss under låtarna.
Och det är inte lätt vill jag lova (...)

Jag är så glad över att jag har kören.. Den här hösten, så har måndagarna varit det bästa och jag ser fram emot en lika schlagrig vår!

Vi styrde sedan vara steg mot Vickan där vi slog oss ner till tända ljus.
En öl, HHP, och fina vänner. Igår var jag både glad, trött, ledsen, nostalgisk och allmänt nöjd. Satt där och njöt av den härliga stämningen...
Dansade med bögar, transor, nya ansikten såsom gamla, och så Think Twink! Landby är go. Tack Sofie för en härlig kväll!


Tekniknördar är vi allihopa, allihopa...

Bästa kören, hejhej!

Hallååå Hela Pressen!

Tåje och Landby - oschlagbara ;-)

Dansa på borden, tjaaaalalaalaa!

Thea, Carro och Sofie - ♥

Grymma tjejer, bl.a. Anna-Klara Folin gästade V!

Sofie med en nyfunnen vän.

RoséBjörn med vän.

Obligatoriska toalettbilden, jag och S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0