Och så var det måndag igen!

Idag har jag insett mina begränsningar.
Man kan inte orka allt, även fast man vill...
Igår kväll efter allt jobbande var jag helt skakis och mina ben ville inte bära mig, så imorse när jag skulle upp och iväg var det bara att vända på sig och somna om. Vaknade 12 helt snurrig... Men jag hade en mysig kväll på söder igår med middag, fina presenter, tv och bubbelbad.. Helt underbart.

Idag har jag fixat, vilat och lekt i snön. För jisses vad mycket snö vi har! Underbart, men dock inte lika underbart när det blåser storm..

Ikväll bli det kör-middag på Vickan!
Jag tror nog allt att jag ska glittra lite...

Dagens roliga: grymma artister i Mello!
Dagens sega: att jag känner mig svag.
Dagens godaste: choklad.
Dagens musikgenre: 90-tal och schlager.
Dagens outfit: raggisar och myskläder.

Ikväll ska jag äta: moules a la creme.
Ikväll hoppas jag: att de kör Twink
Ikväll ska jag njuta av: fina vänners sällskap.
Ikväll dricker jag: troligen vitt vin.
Ikväll ska jag ha på mig: antagligen nåt svart & glittrigt..

Let's Vicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0