Ost och vin-kväll á la Slapp

Fan, fredagen var riktigt bra!
En härlig sushi-lunch med fina vänner i "gamla kvarteren", en sväng in på Willys för inhandling av ost & kex inför kvällen, en flarra vin och så massa skvaller på det. Vi spenderade sedan kvällen hemma hon Arin, som på den gamla goda tiden, där vi åt gott medan vi kollade in Idol.. Kärlekstema och vi var tårögda.
Vi kollade sedan in roliga Youtube-klipp och mindes Rafaella Carrá... ;-)
Det kändes precis som förr - och det gillar vi!
Aléx studsade in och vi lekte roliga lekar, Feyona kom hem och log glatt - så vi alla var nöjda och glada. Hem i kylan med Aléx och jag somnade sött vid 03.

Men upp och hoppa vid 09.00!
Dusch, äggröra och Melodikryss med Jennie. Sedan dess har jag städat, fixat, pluggat och fotat Bella för Aléx dans-kompani. Efter att ha svept en kaffe är jag lite hispig, men jag behöver få lite energi.. Lång dag - lång kväll.

Åh, imorgon ska jag hem till bögarna på söndagsmiddag :-) Nöjd själ.
Ska passa på att ta ett bad också..



Jag älskar't!
För sköna killar alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0