Tackar gudarna att det är fredag..

Jag däckade inte igår.. Jag var så uppe i varv att jag höll stackars Jennie vaken.. Men trött var jag, hiskeligt trött!
Kursen var intressant samt god och prov-jobbandet gick över förväntan.
Mycket information, mycket att smälta.. Men det hela flöt på bra!
Åt även god indisk mat med cheferna samt diskuterade schlager..
Ja, de frågade om mina intressen och det är alltid lika intressant att se hur folk reagerar när man säger att man gillar schlager. Inte så många som är så positiva.. ;-) Men, mina chefer älskar tydligen schlager! Den ena hade hyrt in Christer Björkman och Klämpan som underhållning på hans 40-årsfest.
Haha, jag bara ler...

Upp till solsken och skönt frukostmorgonmys. Har plockat undan lite, duschat och just nu håller jag på att plugga lite.. Men är så trött! Skönt med fredag.
Vid 14 ska jag träffa underbara Kulturama-vänner för sushi och massa skvalleeeer. Åh jag är så nöjd.

Ikväll vill jag dricka ett glas vin, kolla lite halvt på Idol, äta nåt gott, kanske dricka lite glögg och mysa med mina vänner. Och så får det blir!

Lördag: plugg, mys och prov-jobb.
Söndag: plugg, fota The ? Dance Company, planera veckan, Jennie åker hem och så får det bli en lugn kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0