En härlig måndag

» Jag gillar att det går bra på jobbet.
» Jag är mycket glad över att jag har så fina vänner som S och T.
» Att dricka julmust och äta pepparkakor medan man skrattar åt gamla minnen 
= mys på hög nivå.
» När man får så fina presenter, som passar en så bra - då blir man alldeles varm i hela kroppen.
» Jag älskar att housa på Vickan - fastän jag inte kan.
» Mina nya haremsbyxor är helt underbara.
» Jag tycker om att jag får rabatt i baren.
» Något jag gillar är att de spelade Twink igår på V och både jag och Landby log ikapp.
» Det känns underbart att dansa och sjunga Mikrofonkåt med Lina Hedlund.
» Att umgås med dans-vänner gör att man mår bra och dansar runt till 03.
» Igår körde de lite akustiskt och var: Hallå Skeva Pressen, då halva bandet var sjuka. Men ack så bra för det!
» Jag gillar att det är så många som man känner som kommer till V varje måndag.
» Att promenera hem med pälsmössan på och sedan krypa ner under duntäcket är grädden på moset.

Min måndag var helt perfekt.
Och jag tror nog allt att nästa måndag blir minst lika bra...






Kommentarer
Postat av: Jennie

Det låter u n d e r b a r t! Åh vad kul, puss!

2010-11-24 @ 07:18:08
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0