Friday baby - tack så mycket!

Fredag förmiddag och min morgon blev inte alls som jag hade tänkt mig..
Hade planerat att gå upp klockan 8 för att fixa en massa saker men efter att ha hostat halva natten så vaknade jag upp med en rejäl huvudvärk.
Dessutom gjorde det så ont bakom mitt vänstra öga att jag fram tills nu bara har kollat med ett öga, vilket har resulterat i att jag har gått in i köksbordet och en dörr. Fråga inte...

Klockan 10 kom jag iallafall upp och tvättade, har duschat och ätit lunch.
Men jag är fan inte pigg. Och jag måste iväg typ nu för att hinna med allt som ska göras. Först blir det stan, därefter fika och kvällen ska spenderas hemma hos Aléx med ett härligt gäng för taco och film-kväll.
Känns som en perfekt fredagskväll!

Igår körde vi sista lasset till Karlis så nu ekar det här på Söder.
Ja, jag "bor" fortfarande på Söder.. Måste fixa tv och internet först, typ.
Vi gjorde en hel del ändringar igår i lägenheten samt planerade lite.
Nu ska jag "bara" köpa en soffa, en tavla och en hylla sen är det typ klart. Ohhhhh yeah. Och framkalla foton. Men - sen ska man ju ha råd med allt det där.

Skickar en stor kram och massa kärlek till mamma.
Hoppas du mår bättre snart ♥

Nu poppar vi loss till RADIO GAGA och svider om för friday baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0