Inget konstigt alls!

Det har blivit mycket mobilbloggande de senaste dagarna..
Det har varit fullt upp - med jag klagar inte ;-) 

Jag har hunnit med en mysig och vettig fika med en vän som jag verkligen behövde prata med. Har varit och sett Resident Evil på bio med Aléx och använt mina 3D-glasgon upp-och-ner -"Håll käften!".
Dessutom har jag lekt Tomb Raider i Paradiset, druckit vin och dansat mig svettig till schlager. Varit sentimental, seriös, oseriös, glad och lycklig.
Jag har även ätit god mat på Jensen's, pysslat på Karlis och dansat runt i body till Sex is on fire. En helkväll med Timmy och Aléx vilket resulterade i black and white-tema, ROBYN, och dance dance dance. Jag och bögarna - fab night vill jag lova. Chokladkoppen besökte vi idag och hälsokväll har vi hunnit med, och så mycket kladdkaka på det. Why not?!



Kommentarer
Postat av: Mika

Du gör så roliga grejer hela tiden! aaah! Så kul att läsa om!



Kram!

2010-09-20 @ 14:18:33
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Alx

LOVE!!

2010-09-20 @ 21:22:49
URL: http://thealxshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0