Känner mig som Quasimodo

Nu börjar jag bli trött på att fixa, fast jag gillar ju att fixa. Hur går det ihop..?
Har fått iväg några mejl, brev och samtal nu på förmiddagen.
Men fy tusan vad jag hatar att ringa och att prata i telefon. Telefonfobi mina vänner - och det är så jävla segt..

Åt nyss en god lunch och nu är det dags för en promenad.
Känner mig helt dåsig och jag hoppas på att lite luft kan få mig att må bättre.
Dessutom så dödar min rygg mig, tror det kan bero på att jag har börjat sova på rygg. Somnar som en gudinna men vaknar upp som om jag vore 90 bast.

Senare: packa ihop det sista och köra sista lasset.
Samt beställa kurslitteratur - ja, det sker lite ändringar. Hoppas till det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0