Livet är en schlager!

Så uppdaterade jag min status på Facebook igår.
Om livet är en schlager just nu? Kan diskuteras.
Men; måndagar är lika med schlagerkör och Vickan/Golden Hits och så även igår.
13 personer gillade min status - betyder det att jag har schlagriga vänner, I think so ;-)

Kören är bland det bästa på länge.
Det är en så himla härlig känsla att stå där tillsammans med duktiga människor och sjunga schlager. Jag menar; kan det bli bättre?!
Hittills har vi hunnit med: Min kärlek, För att du finns, Växeln hallå, Carolamedley, Ring ring och igår körde vi Olé Olé samt My number one. Kommer bli grymt! Dessutom kommer vi ha grymma gästartister...

Hem för att svida om och vidare till VickeliVickan för lite schlager.. Otippat va?
Jag hängde med Jimmy, Oskar, Jossan, Linnéa med vänner och hittade även denna måndag Alex och Lucas i vimlet.. Dance baby! Och många andra sköningar.. Alltid så sjukt bra stämning på V, och vilket ös!
Fina Caroline J var också där med snyggaste väskan, lite vin på det och dans under bordet och allt var som vanligt ;-) Jag dansade järnet, körde stämmor med annat körfolk och beundrade min körledare. Tåje är amazing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0