Välkommen september månad!

Idag är det dags för den första dagen på universitetet. En ny del i mitt liv.
Ny månad - nya tag? Vad händer denna månad kan man fråga sig..
Lite familjemys, Gröna Lund, lite fest, dop, mamma och Therese fyller år, en hel del plugg, fix i lägenheten, höstpromenader och en hel del té kan jag tänka mig.

Bör även komma igång med träningen.. Funderar även på att simma.
Vore bra för min kropp. Vi får se vad plånboken säger..

Kul att man förövrigt vaknar upp med världens hosta. Kul.

Idag säger vi grattis till två fina J som fyller år idag.
Grattis söta Jennie - hoppas du får en fin dag ♥
Och grattis J - 1 september är ett datum att minnas.

Nu styr vi upp lite saker!
Först: skola.
Senare: fika med Sara.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack vännen! <3

2010-09-01 @ 16:09:20
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Therese

HAHAHA :D

2010-09-02 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0