Wuuuuah - redan måndag..

Det är måndag eftermiddag och jag ligger efter i min planering samt undrar vart helgen tog vägen - som vanligt alltså ;-)

Men sicken helg!
I fredags fikade jag med fina Malin och Marre, stod i en lång kö på systemet och stressade runt mellan lägenheter. Gärdet nästa och jag hade en underbar kväll med tacos, vin, Shutter Island, bögar och ickebögar, hångel och lite sömn.
- Men ack så mysigt!

Hård morgon, och lite Glee på det så var det dags för lite schlager tyckte jag.. Bengtzing närmare bestämt! Underbara förvirrade människa - jag bara ler.
Back in the days och jag var som 14 igen. Hon körde sin hits, pratade glatt på mellan allt mellan himmel och jord och vi tog modellbilder. Eh, eller tanken var så iallafall... Kvällen spenderades hemma hos Aléx med mina bögar, lite vin på det och därefter Z to the ipper! Puss bokstavligt talat på Edward af S, alla mina vänner var där och så lite gala på det. Stängde stället med mina bögar, åt vingar för glatta livet och somnade brevid finaste Timmy.













Söndag och så lite Glee va? Duschade och gick sedan på teatern Vilken jävla typ med Katrin och Jessica - grymt as always! Kaffe på det och jag började piggna till, eller... Sveavägen med Sara och Mats samt några andra. Drog i mig en fläskfilé och såg på när folk drack vin. Orolig kväll med all min kärlek till Örebro.

Och nu hörni är det måndag..
Bockar av saker på min lista och springer runt som en virrig höna.
Kör - bara köööööööör!

Kommentarer
Postat av: Mika

orkar inte vilken söt bild på dig, linda och sofie!

och aaaaaaaaaaah... it looks like a kladdkaka. Avis!



puss&kram!

2010-09-27 @ 18:12:29
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0